Najčastejšie otázky

1.    Ako je tovar zabalený a zabezpečený proti poškodeniu počas prepravy?
Krehké kusy balíme do jemného baliaceho papiera a potom do bublinkovej fólie v pôvodnej krabici.  Ak sa tovar nedodáva v pôvodnej krabici, zabalíme ho do 2 cm hrubej bublinkovej fólie. Všetko vložíme do prepravného balíka. Ako prepravné obaly používame väčšie použité päťvrstvové kartónové škatule. Jednotlivé položky obalíme hrubou bublinkovou fóliou alebo obložíme vzduchovými vankúšikmi. Robíme všetko pre to, aby sme Vám tovar doručili v poriadku. Na prepravnom obale je nálepka POZOR SKLO. Balenie tovaru je bezplatné.

2.    Kedy môžem stornovať svoju objednávku?
Objednávku môžete zrušiť až do skutočného odoslania tovaru. Vtedy už nie je možné storno, pretože tovar je už zabalený alebo odovzdaný dopravcovi. 

3.    Ako môžem pridať položky do už zadanej objednávky?
Stačí zavolať na číslo +420 731 577 450 alebo napísať e-mail na adresu info@sklenenyshop.sk. Doobjednávku je potrebné zadať ihneď po odoslaní pôvodnej objednávky, pretože tovar vždy expedujeme, balíme a pripravujeme na odoslanie čo najrýchlejšie. Ak je tovar zabalený, doobjednanie už nie je možné a je potrebné zadať úplne novú objednávku.

4.    Neprišlo mi potvrdenie objednávky
Častým dôvodom tohto problému je, že správa je doručená do spamu. Pred ďalšími krokmi skontrolujte priečinok s nevyžiadanou poštou. Najčastejším dôvodom neprijatia potvrdenia objednávky je preklep v e-maile, ktorý bráni doručeniu správy. O vrátenom e-maile budeme vedieť a budeme Vás kontaktovať telefonicky, aby sme e-mail overili. Vrátenú správu Vám následne prepošleme. Občas sa stáva, že zákazníci nedokončia svoju objednávku v poslednom kroku košíka, kde sa nachádza tlačidlo Odoslať objednávku“. V takom prípade odporúčame overiť si prijatie objednávky telefonicky alebo e-mailom. 

5.    Chcem tovar vrátiť, ako mám postupovať?
Ak nie ste s tovarom spokojní, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť tovar v predĺženej lehote 30 dní od prevzatia zásielky. Odstúpenie od zmluvy zaregistrujete v jednoduchom online formulári. Ak ste bežný spotrebiteľ, máte možnosť vrátiť tovar na naše náklady. V takom prípade si pri registrácii vyberiete výdajné miesto. Ak ste v objednávke uviedli IČO, tovar vraciate na vlastné náklady.

6.    Tovar mi prišiel poškodený, ako mám postupovať?
V prípade poškodenia tovaru spôsobeného prepravou zaregistrujte prípad do 3 dní od prijatia zásielky v jednoduchom online formulári. Na vybavenie reklamácie je potrebná fotodokumentácia poškodenej zásielky, ktorá sa skladá z fotografie prepravnej škatule z dvoch strán vrátane adresného štítku a štítku upozorňujúceho na krehkosť, fotografií uloženia tovaru v prepravnej škatuli vrátane výplne obalu, balenia poškodeného tovaru, samotný poškodený tovar. Po zaregistrovaní prípadu a poskytnutí fotodokumentácie bude tovar okamžite vymenený. 

7.    Chcem reklamovať tovar, ako mám postupovať?
Reklamáciu zaregistrujte prostredníctvom jednoduchého online formulára. K reklamácii odporúčame priložiť fotografiu závady. Väčšinu reklamácií dokážeme vybaviť bez toho, aby ste museli tovar posielať späť. Po zaregistrovaní prípadu vás budeme ďalej informovať o vyriešení reklamácie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Nevadí. Napíšte nám a my Vám okamžite odpovieme :).