Škoda v zásielke

Objavili ste rozbitý tovar alebo máte podozrenie, že niečo nie je v poriadku?

Nemusíte sa báť – tovar vám nahradíme. Potrebujeme od vás len zdokumentovanie škody a včasnú registráciu reklamácie.

 

Prečítajte si návod, ako na to!

Varianta 1: REKLAMÁCIA KOMFORT

  • určené pre objednávky s príplatkovou službou Reklamácia komfort
  • na registráciu reklamácie potrebujete e‑mail a číslo objednávky
  • budete potrebovať fotku poškodeného tovaru
  • na registráciu máte 60 dní od prevzatia zásielky
  • škodu v zásielke neriešime s prepravcom
  • náhradu vám pošleme v pracovných dňoch do 24 hodín alebo vrátime peniaze

Aké fotky budete potrebovať

  1. Fotku poškodeného tovaru

 Foto poškodeného tovaru


Varianta 2: BEZ REKLAMÁCIE KOMFORT 

  • škodu vyriešime s prepravcom
  • na registráciu reklamácie potrebujete e‑mail a číslo objednávky
  • budete potrebovať fotodokumentáciu zásielky (zoznam fotiek nižšie)
  • na registráciu reklamácie máte 7 dní od prevzatia zásielky
  • náhradu vám pošleme v lehote 2 – 3 pracovné dni alebo vrátime peniaze

Aké fotky budete potrebovať

  1. přepravná krabica

  2. adresný štítok a štítok „Pozor, krehké“ (ak je na balíku nalepený)

  3. výplň balíka (bublinková fólia, vzduchové vankúše)

  4. uloženie tovaru v prepravnej krabici (ak zásielka obsahuje viac položiek a rekonštrukcia zásielky je príliš zložitá, zašlite len fotografiu výplne)

  5. ako bolo zabalené tovar, ktorý bol poškodený

  6. rozbitý tovar