Škoda v zásielke
Objavili ste rozbitý tovar alebo máte podozrenie, že niečo nie je v poriadku?
Nemusíte sa báť – tovar vám nahradíme. Potrebujeme od vás len zdokumentovanie škody a včasnú registráciu reklamácie.
Prečítajte si návod, ako na to!
Varianta 1: REKLAMÁCIA KOMFORT
- určené pre objednávky s príplatkovou službou Reklamácia komfort
- na registráciu reklamácie potrebujete e‑mail a číslo objednávky
- budete potrebovať fotku poškodeného tovaru
- na registráciu máte 60 dní od prevzatia zásielky
- škodu v zásielke neriešime s prepravcom
- náhradu vám pošleme v pracovných dňoch do 24 hodín alebo vrátime peniaze
Aké fotky budete potrebovať
- Fotku poškodeného tovaru
Varianta 2: BEZ REKLAMÁCIE KOMFORT
- škodu vyriešime s prepravcom
- na registráciu reklamácie potrebujete e‑mail a číslo objednávky
- budete potrebovať fotodokumentáciu zásielky (zoznam fotiek nižšie)
- na registráciu reklamácie máte 7 dní od prevzatia zásielky
- náhradu vám pošleme v lehote 2 – 3 pracovné dni alebo vrátime peniaze
Aké fotky budete potrebovať
-
přepravná krabica
-
adresný štítok a štítok „Pozor, krehké“ (ak je na balíku nalepený)
-
výplň balíka (bublinková fólia, vzduchové vankúše)
-
uloženie tovaru v prepravnej krabici (ak zásielka obsahuje viac položiek a rekonštrukcia zásielky je príliš zložitá, zašlite len fotografiu výplne)
-
ako bolo zabalené tovar, ktorý bol poškodený
-
rozbitý tovar